Zapytanie ofertowe dotyczy dostarczenia pracowni iPad i do pracowni mobilnych i laboratoriów

  1. Zamawiający

Samodzielne Koło Terenowe nr7 STO w Szczecinie, NIP 851-10-28-908, KRS0000232379.

  1. Opis i zakres przedmiotu zamówienia
  • 2 wersje oferty na 80 iPad 2017 w wersji 32GB WiFi lub 60 iPad 2017 w wersji 128GB WiFi (urządzenia będą kupowane w formie leasingu, nabywcą będzie więc inny podmiot, a szczegóły co do samej realizacji zamówienia zależne będą od ustaleń z leasingodawcą)
  • 3 szt. (z opcją kupienia dodatkowej 1 szt.) Skrzyni do przewozu pracowni iPadów (na 20 szt. w wersji 9.7” wraz z obudową typu Armor case). Wymiary pojedynczej kieszonki to min. szerokość 19cm x grubość 3cm x wysokość 22cm. Skrzynia powinna mieć własne zasilacze o kontrolowanych parametrach umożliwiających bezpieczne ładowanie 20 urządzeń prądem o natężeniu min. 2A /urządzenie. Skrzynia musi umożliwiać kołowy transport po równej nawierzchni i mieć min 2 uchwyty do jej przenoszenia. Musi także umożliwiać zamknięcie skrzyni na kłódki o średnicy skobla min. 7 mm
  • Obudowy typu Love Me (armor Case) w wykonaniu odlewu aluminiowego z wykładziną gumową dla urządzeń iPad 9.7”/iPad 2017 (wraz z opcją ich montażu na urządzeniach)
  • 8 szt. Labdisc BioChem i 8 szt. LabDisc Fizyka oraz 8 czujników siły i przyśpieszenia firmy Globisens wraz ze skrzynią do ich przechowywania, miejscem na czujniki, zasilaniem, możliwością transportu kołowego po równej nawierzchni

Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej, tzn. na pojedyncze punkty zamówienia, ale w ramach punktu realizowane w całości.

  1. Termin wykonania zamówienia.

Zamówienie powinno zostać zrealizowane w lipcu 2017 roku

  1. Opis sposobu przygotowania oferty.

Oferta powinna zawierać:

  • Cenę brutto
  • Zdjęcia oddające wygląd (w przypadku skrzyń i obudów)
  • proponowany termin realizacji zamówienia,
  • datę sporządzenia, adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
  • adres mailowy do przesyłania odpowiedzi i kontaktu z wykonawcą,
  • informację o realizowanych podobnych zamówieniach
  • Warunki płatności

  

    5. Miejsce oraz termin składania ofert

  1. oferta powinna być dostarczona drogą mailową na adres prezes@sto.szczecin.pl do godz.15.00 do dnia 05.07.2017 r. wraz z załączonym wydrukiem z CEIDG lub KRS pobranym ze   stosownego rejestru w dacie nie wcześniejszej niż 1 miesiąc przed datą złożenia oferty
  2. ocena ofert zostanie dokonana w okresie do 10.07.2017 r.
  3. oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  4. oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.               
  1. Ocena ofert.
  • Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
    • Cena 0-10 pkt
    • Termin realizacji 0-3 pkt.
    • Referencje 0-3 pkt.
    • Estetyka zaproponowanego rozwiązania (skrzynie) 1-3 pkt.
  1. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty.
  • O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, w terminie 2 dni roboczych od chwili dokonania wyboru.
  1. Informacje dodatkowe

W przypadkach pytań proszę o kontakt pod nr telefonu 502-77-44-74 lub mailem prezes@sto.szczecin.pl

Z poważaniem

Dariusz Florczak

Prezes Zarządu SKT nr 7 STO