Jaki mamy cel pierwszy? Zaznajomienie uczniów i nauczycieli z programem „Aktywna edukacja” |
|||
Po czym poznamy, że osiągnęliśmy cel?
2. Quiz dla dzieci dotyczący „Aktywnej edukacji” (granica sukcesu – 75% pozytywnych odpowiedzi) |
|||
Działania: |
Termin realizacji |
Osoba odpowiedzialna |
Sposób monitorowania i oceny działań |
Prezentacja na radzie pedagogicznej. |
07.01. 2015 r. |
Krzysztof Grala |
Protokół Rady Pedagogicznej |
Utworzenie na stronie szkoły zakładki „Aktywna edukacja” |
styczeń 2015 r. |
Przemysław Stecewicz Małgorzata Firsiof |
Strona internetowa |
Informacja dla rodziców na temat programu „Aktywna edukacja” podczas zebrania podsumowującego pierwszy semestr. |
14.01. 2015 r. |
Wychowawcy klas I – IV |
|
Lekcje informacyjne na temat programu „Aktywna edukacja”
|
do 15.02. 2015 r. |
kl. I –III Anna Stachów kl. IV – VI Iwona Letko |
Wpisy w dzienniku lekcyjnym |
Jaki mamy cel drugi? Bezpieczeństwo w sieci. |
|||
Po czym poznamy, że osiągnęliśmy cel? Uczniowie klas 0 –III samodzielnie podają zasady bezpieczeństwa w sieci oraz potrafią ocenić proponowane sytuacje. |
|||
Działania: |
Termin realizacji |
Osoba odpowiedzialna |
Sposób monitorowania i oceny działań |
Przeprowadzenie w klasach 1-3 zajęć poświęconych bezpiecznemu zachowaniu w sieci (z cyklu kreskówek “Owce w sieci”) |
luty 2014 |
Wychowawcy klas I-III (pomoc Przemysław Stecewicz) |
Wpisy w dzienniku lekcyjnym Po przeprowadzonych zajęciach dzieci przygotowują prace plastyczne ilustrujące dobre i złe zachowania w sieci |
Przeprowadzenie w klasach czwartych cyklu zajęć poświęconego bezpieczeństwu w Internecie (z wykorzystaniem programu “3…2…1… Internet!”) |
luty 2014 |
Przemysław Stecewicz |
Wpisy w dzienniku lekcyjnym Po przeprowadzonych zajęciach uczniowie przygotowują w klasach plakaty przedstawiające najważniejsze zasady bezpiecznego zachowania w sieci. |
Przygotowanie gazetki szkolnej na temat “Bezpiecznego zachowania w sieci” |
10 luty 2014 |
Przemysław Stecewicz |
Ekspozycja w ramach obchodu Dnia Bezpiecznego Internetu |
Przedstawienie dla klas III – VI (przygotowane przez klasy V) pt.: „Sąd nad Internetem” |
luty 2015 r. |
Danuta Krzaczkowska |
Artykuł na stronę internetową |
Aktualizacja strony internetowej szkoły. |
na bieżąco |
Przemysław Stecewicz |
Prezentacja szkolnej witryny |
Jaki mamy cel trzeci? Uczniowie i nauczyciele znają i stosują się do praw autorskich materiałów zaczerpniętych z sieci. |
|||
Po czym poznamy, że osiągnęliśmy cel? Uczniowie i nauczyciele zawsze podają dokładne źródło materiałów wykorzystanych do prezentacji. |
|||
Działania: |
Termin realizacji |
Osoba odpowiedzialna |
Sposób monitorowania i oceny działań |
Cykl lekcji na temat praw autorskich w klasach IV – VI ( efekt końcowy – prezentacje uczniów) |
styczeń – luty 2015 r. |
Magdalena Zaborowska – Zagórska Iwona Letko |
Wpisy w dzienniku lekcyjnym |
Lekcja na temat praw autorskich w klasach 0 – III (lekcje muzyki) |
styczeń 2015 r. |
Krzysztof Grala |
Wpisy w dzienniku lekcyjnym |
Prezentacja dla nauczycieli podczas rady pedagogicznej |
luty |
Magdalena Zaborowska – Zagórska |
Protokół Rady Pedagogicznej |