[et_pb_aio_extended admin_label=”All in One Extended” title=”Przyroda, język angielski i Tik” typing_effect=”off” typing_loop=”off” typing_static_on_off=”off” typing_static_break=”off” typing_delay=”0″ rotator_effect=”off” rotator_static_on_off=”off” rotator_static_break=”off” rotator_type=”fadeIn” textillate_effect=”off” textillate_in_type=”sequence” textillate_in_effect=”fadeIn” textillate_out_type=”sequence” textillate_out_effect=”fadeIn” textgif_on_off=”off” use_background_text=”off” title_fancyline=”off” title_before_after=”before” title_fancy_orientation=”left” url_new_window=”off” button_on_off=”off” popup_video_on_off=”off” use_background_gradient=”off” background_gradient_type=”left-to-right” use_icon=”on” icon_color=”#e02b20″ use_circle=”off” circle_color=”#e02b20″ use_circle_border=”off” circle_border_color=”#7EBEC5″ icon_placement=”top” icon_alignment=”center” animation=”fadeIn” icon_animation_reveal=”off” icon_animation_speed=”0″ background_layout=”light” text_orientation=”left” text_alignment=”top” use_wrapper_border=”off” wrapper_style=”solid” img_on_off=”off” img_zoomin_hover=”off” img_zoomin_hover_style=”fast” img_hover_effect=”off” img_hover_effect_style=”img_grayscale_hover” hide_content=”off” alternative_title_on_off=”off” bg_overlay_style=”full_overlay” hover_content_effect=”dwd-fadein” overlay_gradient=”off” overlay_gradient_hidden_show=”off” overlay_gradient_type=”left-to-right” whole_content_animation_on_off=”off” whole_content_animation=”fadeIn” whole_content_animation_reveal=”off” whole_content_animation_speed=”0″ title_animation_on_off=”off” title_animation=”fadeIn” title_animation_reveal=”off” title_animation_speed=”0″ content_animation_on_off=”off” content_animation=”fadeIn” content_animation_reveal=”off” content_animation_speed=”0″ fancyline_styles_on_off=”off” adv_wrapper_border=”off” wrapper_border_color=”#ffffff” use_icon_font_size=”on” button_one_animation_on_off=”off” button_one_animation=”fadeIn” button_one_animation_reveal=”off” button_one_animation_speed=”0″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” custom_button=”off” button_letter_spacing=”0″ button_use_icon=”default” button_icon_placement=”right” button_on_hover=”on” button_letter_spacing_hover=”0″ header_font_size=”40px” header_letter_spacing=”3px” header_line_height=”1.5em” body_font_size=”16px” header_font=”|||on|” body_font=”Open Sans||||” header_text_color=”#0c71c3″ font_icon=”%%101%%” disabled=”off” disabled_on=”|on|on” header_font_size_phone=”28px” header_font_size_last_edited=”on|phone” header_letter_spacing_phone=”0px” header_letter_spacing_last_edited=”on|phone” icon_font_size=”89px” icon_font_size_phone=”40px” icon_font_size_last_edited=”on|phone”]

KIEDY WĘDROWAŁAM PO PRZESTRZENIACH OGRODU KEW I LABIRYNTACH KORYTARZY MUZEUM HISTORII NATURALNEJ NADAL NIE MIAŁAM JESZCZE WIZJI ZASZCZEPIENIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA LEKCJACH PRZYRODY.

   

Okazało się, że nie jest to takie trudne natomiast otwiera drzwi do nowych pomysłów i możliwości. Wiele ciekawych materiałów publikowanych jest i udostępnianych w języku angielskim, można z nich korzystać i modyfikować je do potrzeb naszych uczniów. Urozmaicają one lekcje, pokazują jak wykorzystać wiedzę w praktyce. Także zadania dodatkowe z przyrody dzięki nowym pomysłom wzbogaciły się o elementy angielskie, teraz klasowe drzwi i ściany służą jako słownik obrazkowy pojęć przyrodniczych w języku angielskim. Patrząc na nie podczas lekcji i przerw uczymy się wszyscy lub utrwalamy ważne i podstawowe pojęcia przyrodnicze po polsku i po angielsku.

   

Okazało się także, że połączenie Tiku z językiem angielskim dodatkowo wzbogaca zajęcia w efektywne narzędzia uczenia się. Tak więc klasy czwarte mogły utrwalać elementy pogody korzystając z Learning Apps oczywiście w języku angielskim, natomiast klasy piąte bawiły się w bones, nie, nie te znane nam z kropkami na ściankach. Poszukiwanie zakodowanych w kodach QR nazw elementów naszego szkieletu w języku angielskim, odszukanie ich na rysunku, zaznaczenie i nazwanie po angielsku utrwaliło doskonale przerabiany materiał. Przyznam, że obserwowanie jak uczniowie samodzielnie zdobywają wiedzę, a czas płynie zbyt szybko sprawiło mi wiele radości. Tak więc język angielski zakorzenił się w sali od przyrody i mam nadzieję, że tak pozostanie. Program Power daje moc i pobudza do nieustannego rozwoju.

Barbara Rakicka

[/et_pb_aio_extended][et_pb_aio_extended admin_label=”All in One Extended” title=”Przyroda, język angielski i Tik” typing_effect=”off” typing_loop=”off” typing_static_on_off=”off” typing_static_break=”off” typing_delay=”0″ rotator_effect=”off” rotator_static_on_off=”off” rotator_static_break=”off” rotator_type=”fadeIn” textillate_effect=”off” textillate_in_type=”sequence” textillate_in_effect=”fadeIn” textillate_out_type=”sequence” textillate_out_effect=”fadeIn” textgif_on_off=”off” use_background_text=”off” title_fancyline=”off” title_before_after=”before” title_fancy_orientation=”left” url_new_window=”off” button_on_off=”off” popup_video_on_off=”off” use_background_gradient=”off” background_gradient_type=”left-to-right” use_icon=”on” icon_color=”#ffffff” use_circle=”on” circle_color=”#e02b20″ use_circle_border=”off” circle_border_color=”#7EBEC5″ icon_placement=”left” icon_alignment=”left” animation=”fadeIn” icon_animation_reveal=”off” icon_animation_speed=”0″ background_layout=”light” text_orientation=”left” text_alignment=”top” use_wrapper_border=”off” wrapper_style=”solid” img_on_off=”off” img_zoomin_hover=”off” img_zoomin_hover_style=”fast” img_hover_effect=”off” img_hover_effect_style=”img_grayscale_hover” hide_content=”off” alternative_title_on_off=”off” bg_overlay_style=”full_overlay” hover_content_effect=”dwd-fadein” overlay_gradient=”off” overlay_gradient_hidden_show=”off” overlay_gradient_type=”left-to-right” whole_content_animation_on_off=”off” whole_content_animation=”fadeIn” whole_content_animation_reveal=”off” whole_content_animation_speed=”0″ title_animation_on_off=”off” title_animation=”fadeIn” title_animation_reveal=”off” title_animation_speed=”0″ content_animation_on_off=”off” content_animation=”fadeIn” content_animation_reveal=”off” content_animation_speed=”0″ fancyline_styles_on_off=”off” adv_wrapper_border=”off” wrapper_border_color=”#ffffff” use_icon_font_size=”off” button_one_animation_on_off=”off” button_one_animation=”fadeIn” button_one_animation_reveal=”off” button_one_animation_speed=”0″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” custom_button=”off” button_letter_spacing=”0″ button_use_icon=”default” button_icon_placement=”right” button_on_hover=”on” button_letter_spacing_hover=”0″ header_font_size=”40px” header_letter_spacing=”3px” header_line_height=”1.5em” body_font_size=”16px” header_font=”|||on|” body_font=”Open Sans||||” header_text_color=”#0c71c3″ font_icon=”%%101%%” disabled=”off” disabled_on=”on||” header_font_size_tablet=”36px” header_font_size_last_edited=”on|tablet” header_letter_spacing_tablet=”2px” header_letter_spacing_last_edited=”on|tablet”]

KIEDY WĘDROWAŁAM PO PRZESTRZENIACH OGRODU KEW I LABIRYNTACH KORYTARZY MUZEUM HISTORII NATURALNEJ NADAL NIE MIAŁAM JESZCZE WIZJI ZASZCZEPIENIA JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA LEKCJACH PRZYRODY.

   

Okazało się, że nie jest to takie trudne natomiast otwiera drzwi do nowych pomysłów i możliwości. Wiele ciekawych materiałów publikowanych jest i udostępnianych w języku angielskim, można z nich korzystać i modyfikować je do potrzeb naszych uczniów. Urozmaicają one lekcje, pokazują jak wykorzystać wiedzę w praktyce. Także zadania dodatkowe z przyrody dzięki nowym pomysłom wzbogaciły się o elementy angielskie, teraz klasowe drzwi i ściany służą jako słownik obrazkowy pojęć przyrodniczych w języku angielskim. Patrząc na nie podczas lekcji i przerw uczymy się wszyscy lub utrwalamy ważne i podstawowe pojęcia przyrodnicze po polsku i po angielsku.

   

Okazało się także, że połączenie Tiku z językiem angielskim dodatkowo wzbogaca zajęcia w efektywne narzędzia uczenia się. Tak więc klasy czwarte mogły utrwalać elementy pogody korzystając z Learning Apps oczywiście w języku angielskim, natomiast klasy piąte bawiły się w bones, nie, nie te znane nam z kropkami na ściankach. Poszukiwanie zakodowanych w kodach QR nazw elementów naszego szkieletu w języku angielskim, odszukanie ich na rysunku, zaznaczenie i nazwanie po angielsku utrwaliło doskonale przerabiany materiał. Przyznam, że obserwowanie jak uczniowie samodzielnie zdobywają wiedzę, a czas płynie zbyt szybko sprawiło mi wiele radości. Tak więc język angielski zakorzenił się w sali od przyrody i mam nadzieję, że tak pozostanie. Program Power daje moc i pobudza do nieustannego rozwoju.

Barbara Rakicka

[/et_pb_aio_extended]