8.05.2018 pojechaliśmy do Jastrzębiej Góry. Gdy przybyliśmy do ośrodka poszliśmy głodni na kolację. Po kolacji udaliśmy się na piękną plażę. W nocy jeden z naszych kolegów postanowił odbyć trening na placu zabaw i zaczął biegać wokół niego.
Następnego dnia pojechaliśmy do Gdańska. Wraz z przewodnikiem obejrzeliśmy zabytki. Widzieliśmy fontannę Neptuna i mogliśmy poczuć się jak królowie przechodząc drogą królewską. Widzieliśmy też Żurawia. Pani przewodnik oprowadziła nas po ciekawym Muzeum II Wojny Światowej. Następnie pojechaliśmy do ZOO w Oliwie. Zachwycaliśmy się tam cudownymi zwierzętami. Wróciliśmy do ośrodka. Ponownie wieczorem poszliśmy na plażę.
Gdy nastał świt udaliśmy się do Władysławowa. Widzieliśmy tam makiety zwierząt w skali 1:1. Później pojechaliśmy na wycieczkę rowerową.  „To był najlepszy dzień w moim życiu”. Po kolacji zagraliśmy w grę terenową z kodami QR. Moja drużyna wygrała.
Następnego dnia spakowaliśmy nasze walizki i opuściliśmy Jastrzębią Górę. Naszym pierwszym przystankiem było Centrum Nauki Experyment. Dowiedzieliśmy się tam wielu zaskakujących faktów o otaczającym nas świecie. Dalej udaliśmy się do Oceanarium w Gdyni. Przespacerowaliśmy się po Skwerze Kościuszki, zjedliśmy obiad i wyruszyliśmy do Szczecina. Około 22:15 byliśmy już w domu.
To była wspaniała wycieczka, na której dowiedziałam się wielu nowych rzeczy.
Anna Witkowska 5a

Ósmego maja 2018 roku klasy piąte wyjechały na wycieczkę szkolną do Trójmiasta. O godz. 6:10 rano wyjechaliśmy spod szkoły. Pierwszy dzień spędziliśmy na wydmach w okolicy Łeby w Słowińskim Parku Narodowym. Park leży w województwie Pomorskim. Powstał w 1967 roku a w 1977 roku został przyłączony do listy światowego dziedzictwa UNESCO. Do Wydmy Łąckiej dojechaliśmy wózkami akumulatorowymi. Jest to najwyższa wydma, która ma 42 m. n.p.m. Następnie przejechaliśmy autokarem do Rozewie, gdzie zwiedziliśmy latarnię morską. Wieczorem dotarliśmy do hotelu „Feniks” w Jastrzębiej Górze. Po dniu pełnym atrakcji byliśmy bardzo zmęczeni.
Drugi dzień spędziliśmy w Gdańsku. Na początku pojechaliśmy do muzeum II Wojny Światowej. Wielopiętrowy budynek  mieści osiemnaście sal, które można zwiedzać. Około godziny 15:00 pojechaliśmy do najmniejszego ZOO w Polsce w Gdańsku Oliwie. Widzieliśmy tam mnóstwo kolorowych ptaków, małp, lam, żyraf, słoni i wiele innych zwierząt.
Trzeciego dnia pojechaliśmy do Ocean Parku we Władysławowie. Widzieliśmy tam makiety rekinów, orek, pingwinów i wielu innych morskich stworzeń. Dowiedzieliśmy się wielu ciekawych informacji o żyjących w głębinach rybach i ssakach. Po powrocie wyruszyliśmy na wycieczkę rowerową do pobliskiego miasteczka . Wieczorem graliśmy w podchody z kodami QR. Wygrała klasa 5a z przewagą 0,5 punktu!
W czwarty i zarazem ostatni dzień byliśmy w centrum nauki „Eksperyment” w Gdyni. W Centrum świetnie się bawiliśmy i zarazem uczyliśmy. To była chyba najlepsza atrakcja całej wycieczki. Byliśmy również w Oceanarium Gdyńskim. Do Szczecina dotarliśmy dopiero o godz. 22:30.